Üyelerine beklentilerinin ötesinde hizmet vermeyi hedefleyen Uzunköprü Ticaret Borsası personeli 22.04.2015 tarihinde Üye Memnuniyeti Yönetim Sistemi eğitimi aldı.
Kurumsal yapısı ile ulusal ve uluslararası alanda saygınlığa sahip Uzunköprü Ticaret Borsası personel eğitimleri ile bu saygınlığını ve kalitesini daha da ileri götürebilmek için çalışmalarına devam ediyor.
Üyelerinin dilek ve önerilerini kolayca iletebildiği, bu taleplerin hızlı, objektif ve gizlilikle ele alındığı, bağlı bulunduğu yasalara uygun şekilde değerlendirildiği, gerekli iyileştirmelerin yapılarak takip edildiği Bir üye ilişkileri ve memnuniyeti sistemini içerisinde Şeffaf ve hesap verilebilir ilkeleri doğrultusunda, sorunlara çözüm odaklı bir politika izlemeyi amaç edinen Uzunköprü Ticaret Borsası “Üye Memnuniyeti Yönetim Sistemi Eğitimi” sayesinde Personelinin üyeleri memnun etmek ve şikâyetlerini nasıl bir şekilde ele alabileceklerini tanımlamalarına, yönetmelerine ve anlamalarına yardımcı olması hedeflenmiştir.