Üye Memnuniyet Anketi

Değerli Üyemiz,
Bu anketin amacı, Borsamız tarafından almış olduğunuz hizmet doğrultusunda memnuniyetinizi değerlendirmek ve size daha iyi hizmet sunabilmektir. Gösterdiğiniz ilgi ve hassasiyete teşekkür ederiz.
Anket Uygulanan Üye / Firma (İsteğe Bağlı)
Anketi Dolduran Üye / Firma Yetkilisi (İsteğe Bağlı)
Kaç Yıldır Borsamıza Üyesiniz?
Anket Uygulama Tarihi
Kuruluşunuzun Statüsü
Şahıs Firması Limited Şirket Anonim Şirket Kollektif Şirket
Komandit Şirket Kooperatif        
Borsamız tarafından yapılan duyuru ve faaliyetler hakkındaki bilgilere hangi kaynaklardan ulaşmak istersiniz? (Birden çok işaretleyebilirsiniz)
Telefon Sosyal Medya Basın E-Posta
SMS Web Sayfası Posta  
Hizmet aldığınız birime ilişkin görüşlerinizi (ÇOK İYİ-İYİ-ORTA-YETERSİZ) puanlayarak belirtiniz. Özellikle YETERSİZ cevabı verdiğiniz sorularda açıklama yapmanızı rica ederiz.
NO DEĞERLENDİRME KRİTERLERİ ÇOK İYİ İYİ ORTA ZAYIF YETERSİZ AÇIKLAMA
1 Borsamız ile ilgili işlerde, borsa personelimizin yeterlilik derecesi, ulaşılabilirliğini nasıl değerlendirirsiniz?
2 Personelin çözüm odaklılığı, ilgi, nezaket ve davranışlarını nasıl değerlendirirsiniz?
3 Borsanın Kalite Yönetim Sisteminin etkinliği hakkında ne düşünüyorsunuz?
4 Borsamızın taleplerinizi karşılama düzeyi hakkında ne düşünüyorsunuz? (Ekonomik Araştırmalar, Raporlar vs.)
5 Üyelik işlemleri hizmetlerinden ne derece memnunsunuz?
6 Borsa, üyeleri için bilgi, destek ve danışmanlık sağlıyor mu? (Projeler, Hibe, Teşvik, AR-GE vs.)
7 Borsamız üyelerin iş geliştirmesi ve eğitimleri hakkındaki çalışmaları yeterli midir? (İhtiyaç analizi, Piyasa analizi, Eğitimler, Fuar vs.)
8 Salon hizmetleri işlemlerinden ne derece memnunsunuz?
9 Laboratuvar hizmetlerinden ne derece memnunsunuz?
10 Etkinlik, Organizasyon ve Eğitim hizmetlerini nasıl buluyorsunuz?
11 Tescil işlemlerinden ne derece memnunsunuz?
12 Fiziksel ve teknik altyapı hizmetleri ile ilgili düşünceleriniz nedir?
13 Basın ve yayın hizmetlerimizi nasıl buluyorsunuz?
14 Web sitesi hizmetlerini nasıl buluyorsunuz?
15 Lisanslı depoculuk sistemine kayıt aşamasında borsamızdan almış olduğunuz hizmetten ne derece memnunsunuz?
16 Gerektiğinde üst yönetime ulaşabilme konusunda görüşürüz nedir?
17 Borsa yönetiminin üyelerin sorun ve beklentilerinin karşılanmasına yönelik temsili için ne düşünüyorsunuz? (Politikacılar, Kilit karar alıcılar, bürokrasi ile lobi faaliyetleri)
18 Borsanın üyeleri temsil etme düzeyini nasıl buluyorsunuz?
19 Faaliyet verdiğiniz sektörün geliştirilmesine yönelik borsa çalışmaları hakkındaki görüşünüz nedir?
20 Dilek/öneri veya şikayetinize borsamızın ilgi düzeyi nasıldı?
NO DEĞERLENDİRME KRİTERLERİ EVET HAYIR AÇIKLAMA
21 Borsamıza hiç dilek/öneri veya şikayet ilettiniz mi?
22 Dilek/öneri veya şikayeti borsamıza kolaylıkla ulaştırabiliyor musunuz?
23 Bugüne kadar UZTB’nin düzenlediği eğitim/seminer veya konferansına katıldınız mı?
Borsamızda düzenlenmesini istediğiniz eğitim, seminer, konferanslar vb. nelerdir?
Genel Yönetim (Kurumsallaşma, Yönetim Modelleri, Stratejik Planlama, İş Kurma ve Geliştirme, Markalaşma)
Satış ve Pazarlama Yönetimi (Satış ve Pazarlama Yönetimi, Pazar Araştırması, Dağıtım, Fiyatlandırma vb.)
Kalite Yönetimi (ISO 9000, ISO 14000, OHSAS, HACCP, Ürün Belgelendirme, CE vb.)
İnsan Kaynakları Yönetimi (İşe Alma, Kariyer/İşgücü Planlama, Performans Yönetimi vb.)
Mali İşler ve Finans Yönetimi (Dış Ticaret, Ekonomik Planlama ve Kontrol, Finansal Planlama vb.)
Bilgisayar ve Bilgi Teknolojileri (E-Ticaret, Office Programları, ERP, MRP vb.)
Tarımın Genel Sorunları, Tarımsal Ürünlerin Kalitesinin Yükseltilmesi konusunda yapılacak çalışmalar
Hibe ve Teşvikler
Kişisel Gelişim
Trakya Kalkınma Ajansı Projeleri Bilgilendirme Eğitimi